مقالات

دارالترجمه روسی در همدان

تاریخچه زبان روسی

 

زبان روسی یکی از رایج ترین زبانهای دنیاست. از نظر تعداد افرادی که به این زبان تکلم می کنند زبان روسی جای پنجم بعد از زبان چینی، انگلیسی، هندی و اسپانیولی را به خود اختصاص می دهد.

 

زبان روسی باستانی جد زبان های روسی و بلاروسی و اوکرائینی معاصر بود. فروپاشی زبان روسی باستانی، باعث بروز زبان روسی یا زبان روسی کبیر شد که با زبان بلاروسی و اوکرائینی فرق داشت. این اتفاق در قرن ۱۶ اتفاق افتاد.

 

زبان روسی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد

 

زبان روسی جز زبان های اسلاوی به شمار می آید و با خط سیریلیک نوشته و خوانده می شود. روسی زبان مادری حدود ۱۴۵ میلیون نفر است. ۱۱۰ میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم می دانند.

 

روسی زبان رسمی فدراسیون روسیه و یکی از زبان های رسمی کشورهای بلاروس ،قزاقستان و اسرائیل … می باشد. این زبان همچنین یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد است.

 

واحد پول روسیه

 

دارالترجمه روسی در همدان

 

واحد پول روسیه روبل است. روسیه با تولید ناخالص داخلی ۲۱۱۸  میلیارد دلار، هشتمین اقتصاد بزرگ جهان و ششمین بر مبنای قدرت برابری خرید است. روسیه پس از فروپاشی شوروی به اقتصاد بازار روی آورده‌ است و به منابع طبیعی عظیم خود متکی است.

 

درآمد سرانه این کشور سالانه بیش از ۱۸ هزار دلاراست.

 

مقاومت روسیه در برابر استعمار

 

روسیه از جمله کشورهایی است که در برابر استعمار مقاوم تر بوده است. تعصب و علاقه مردم روس به زبان خود، نشان می دهد که زبان روسی اقتدار خود را دربین مردم حفظ کرده است.

زبان روسی به شکل مدرن توسط پتر کبیر آغاز و بعد ازطریق ادبیات الکساندر پوشکین و اصطلاحات املایی در سال ۱۹۱۸ شکل گرفت.

 

 

شرایط مهاجرت به روسیه برای ایرانیان

 

روسیه که به عنوان وسیع ترین کشور جهان شناخته می شود از مقاصد مهاجران ایرانی به شمار می رود. ۶ روش برای اخذ اقامت روسیه وجود دارد :

۱- اقامت روسیه از طریق کار

۲- اقامت تحصیلی در روسیه

۳- اقامت در روسیه از طریق سرمایه گذاری

۴- تولد فرزند در روسیه

۵- مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج

۶- اخذ پاسپورت روسیه

 

 

افزایش مهاجرت تحصیلی به روسیه

 

 

روسیه پهناور یکی از کشورهای محبوب جهت تحصیل دانشجویان خارجی در اروپا است. شهرهای مسکو و سن پترزبورگ از بهترین شهرهای روسیه برای تحصیل می باشند. روسیه با بیش از ۷۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی در شهرهای مختلف، میزبان دانشجویان خارجی است.

در سال های اخیر میزان مهاجرت تحصیلی به روسیه افزایش یافته است.

 

 

دارالترجمه روسی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، سال ها در زمینه ترجمه رسمی به زبان روسی فعالیت داشته است. هموطنان عزیز می ‌توانند برای ترجمه اسناد خود از خدمات ترجمه روسی درموسسه ترجمه دانا استفاده کنند.

 

ترجمه رسمی مدارک به زبان روسی

 

یکی از نیازهای اصلی مهاجرت ترجمه انواع مدارک هویتی، شغلی، مالی ،ملکی ،تحصیلی و…. است.

دارالترجمه روسی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، با ایجاد زیرساخت های مناسب و برخورداری از مترجمین معتبر و رسمی در زمینه اجرای ترجمه رسمی در کنار شما متقاضیان محترم خواهد بود.

 

شما می توانید از خدمات ترجمه رسمی موسسه ترجمه دانا به زبان روسی استفاده نمایید.

 

 

ترجمه روسی در موسسه ترجمه دانا

 

زبان روسی به‌ عنوان یکی از زبان ‌های مهم دنیا بسیار حائز اهمیت است. موسسه ترجمه دانا با داشتن مترجمین زبده، مجموعه کاملی از خدمات ترجمه رسمی به زبان روسی ارائه می دهد.

 

اگر به دنبال دارالترجمه روسی در همدان هستید موسسه ترجمه دانا به شما معرفی می شود. موسسه ترجمه دانا ترجمه اسناد شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد.

شما نیز کافی است یک بار با ما ارتباط برقرار کنید تا برای شما نیز یقین حاصل شود که کلیه معیارهای ترجمه بی نقص در تمامی خدمات ما قابل رویت هستند.

موسسه ترجمه دانا علاوه بر ارائه مدارک ترجمه شده با مهر مترجم رسمی، در صورت درخواست مشتری، مدارک را با مهر و تاییدات وزارت دادگستری و امور خارجه و نیز تاییدیه سفارت انجام می دهد.

موسسه ترجمه دانا همواره سعی دارد خدمات خود را به بهترین نحو انجام دهد. اعتماد شما افتخار ماست.

متظر تماس شما هستیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا