مقالات

موسسه اعزام دانشجو در همدان

 

مهاجرت تحصیلی

 

امروزه این امکان فراهم است که افراد برای تحصیل در هر مقطعی بتوانند به کشورهای دیگر سفر کنند. مهاجرت تحصیلی با اهداف مختلفی صورت می گیرد.

از جمله شرایط تحصیلی بهتر، دریافت بورسیه های تحصیلی، ارتقای سطح علمی، اخذ تخصص از دانشگاه های معتبر و گاها فرار از شرایط سخت آموزش داخلی و سد کنکور سراسری!

 

تحصیل در کشوری دیگر دارای پیچیدگی ها و شرایط خاص خود است. در کنار این پیچیدگی ها اخذ مدرک تحصیلی از دانشگاه های خارجی و معتبر نیز دارای مزایای زیادی است.

 

 

موسسه اعزام دانشجو

 

برای گرفتن اقامت تحصیلی در کشورهای خارجی، باید ابتدا با شرایط و مقررات تحصیلی و نیز قوانین کشور میزبان آشنا شوید. هر کشور قوانین و مقررات خاصی برای پذیرش دانشجو دارد.

 

 

طبعا افراد عادی به طور کامل با این قوانین و مقررات آشنا نیستند. برای این منظور و در جهت مشاوره و آشنایی دانشجویان با روند اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت، موسسات اعزام دانشجو می توانند راهنما و مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات در این زمینه باشند.

 

 

وظایف موسسات اعزام دانشجو

 

موسسات اعزام دانشجو با بهره گیری از دانش و تجربه کافی در زمینه اعزام دانشجو و نیز آشنایی با قوانین و مقررات کشورها در زمینه مهاجرت تحصیلی می توانند به دانشجویان کمک کنند تا به راحتی بتوانند در این زمینه اطلاعات کسب کنند و در زمان کوتاه تری ویزای تحصیلی را اخذ کنند.

 

 

خدمات موسسات اعزام دانشجو

 

 

 

 

موسسات اعزام دانشجو خدماتی از جمله فرایند اپلای و اخذ پذیرش عموما شامل یافتن دانشگاه های مناسب، ارائه مدارک و پیگیری و دریافت پاسخ ارائه م می دهند.

 

مراحل اعزام دانشجو

 

 

 

برای اعزام دانشجو به خارج از کشور باید یک پروسه قانونی و مرحله ای طی شود.

 

در ابتدا باید کشور مقصد و رشته دانشگاهی انتخاب شود. دانشجو با توجه به علایق تحصیلی، رشته تحصیلی، سن، سطح زبان و امکانات مالی خود باید یک رشته مناسب در دانشگاهی متناسب را انتخاب کند. در این مرحله، موسسات اعزام دانشجو می توانند مشاوره و راهنمایی لازم را انجام دهند.

 

سپس دانشجو باید اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه ها و مراکز معتبر علمی کند. موسسات اعزام دانشجو با مشاوره، تنظیم رزومه، ترجمه مدارک و مکاتبه با اساتید در این مرحله به شما کمک خواهند کرد.

 

پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مد نظر می توانید با کمک موسسات اعزام دانشجو برای مصاحبه در سفارت خانه کشور مقصد و همچنین تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنید.

 

 

ترفندهای موسسات برای کلاهبرداری

 

متاسفانه افراد و موسسات فراوانی نیز وجود دارند که به اسم موسسه اخذ پذیرش، در حال سودجویی هستند. در انتخاب موسسه اعزام دانشجو، بسیار دقت کنید.

 

موسسه اعزام دانشجو در همدان با نام موسسه دانا با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه در این زمینه، همراه همیشگی شما خواهد بود.

 

برخی ترفند های موسسات اعزام دانشجو

 

فراهم کردن شغل مناسب با بالاترین درآمد

اخذ اقامت موقت و دائم در کمترین زمان ممکن

دریافت ویزا با تضمین صددرصد

 

 

خدمات موسسه دانا

 

اعزام دانشجو به خارج از کشور این روزها توسط مؤسسات و شرکت‌های زیادی در حال انجام است. اما گاهی روند کار با سختی و موانعی مواجه می‌شود که متقاضی از هدف خود دلسرد می‌شود. انتخاب مناسب موسسه اعزام دانشجو مناسب می‌تواند این مسیر را هموارتر کند.

 

موسسه اعزام دانشجو در همدان با نام موسسه دانا، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از سرویس مشاوره و راهنمایی رایگان بتوانید با آسودگی خاطر و شناخت کافی اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید.

 

ده سال سابقه فعالیت درخشان موسسه دانا در امر مهاجرت تحصیلی و صدها نمونه موفق اعزام دانشجو، پشتوانه ما برای ارائه خدمات حرفه ای به شماست.

 

موسسه دانا با بهره گیری از کادری مجرب در تمام مراحل مهاجرت تحصیلی در کنار شماست. بخشی از خدمات ما در این زمینه به این شرح است:

 

_ مشاوره رایگان در مورد انتخاب کشور مناسب برای ادامه تحصیل

_ مشاوره در مورد دانشگاه و شرایط بورسیه دانشگاهی

_ انجام مکاتبات با دانشگاه و اساتید مربوطه

_ تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای اعزام دانشجو

_ ارائه و ارسال مدارک دانشجو به کنسولگری یا سفارتخانه

_ تهیه کاور لتر و فراهم ساختن انگیزه نامه

_ آموزش لازم برای آمادگی در مصاحبه سفارتخانه ها

_ تهیه پیش نویس ها و فرم های درخواست مهاجرت

_ تهیه فرم درخواست اخذ بورسیه تحصیلی

_ اخذ ویزای دانشجویی و اقامت در کشور مورد نظر

 

اگر به دنبال موسسه اعزام دانشجو در همدان هستید موسسه دانا بهترین انتخاب شماست.

با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا