لیست دارالترجمه های همدان

به دنبال لیست دارالترجمه های همدان هستید؟

اگر ساکن همدان هستید و قصد مهاجرت به کشوری دیگر جهت تحصیل، تجارت یا سرمایه‌گذاری دارید، ابتدا باید مدارک خود را به صورت رسمی ترجمه کنید؛ منظور ترجمه رسمی، ترجمه‌ای است که سربرگ دادگستری داشته باشد و توسط یک مترجم رسمی ترجمه شده باشد.

در این موارد هر ترجمه‌ای قابل قبول نیست و تنها ترجمه‌های رسمی توسط سفارت‌ها و دیگر نهادهای قانونی مورد پذیرش قرار می‌گیرند. بنابراین ابتدا باید لیست دارالترجمه های همدان را داشته باشید و سپس براساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب با خدمات ارائه شده در این مراکز آشنا می‌شویم.

 

نام دارالترجمه

آدرس

تلفن

دارالترجمه رسمی سعیدیه

(موسسه ترجمه دانا)

همدان، برج سعیدیه، واحد ۶۰۲

۰۸۱-۳۸۳۱۱۰۵۸

۰۸۱-۳۸۳۱۱۱۰۴

۰۸۱-۳۸۳۱۱۲۵۳

لیست دارالترجمه های همدان

چرا به دارالترجمه رسمی سعیدیه اعتماد کنیم؟

ویژگی های مهم بهترین دارالترجمه همدان

ترجمه رسمی به همه زبان ها

ترجمه به همه زبان ها

سفارش ترجمه به صورت آنلاین

امکان سفارش آنلاین ترجمه

تعرفه های متناسب و پیک رایگان

تعرفه های متناسب و پیک رایگان

امانت داری و حفظ اطلاعات

امانت داری و حفظ اطلاعات

قبول سفارش از کل کشور

قبول سفارش از کل کشور

سوالات متداول

در دارالترجمه های همدان چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود؟

تمام متقاضیان مهاجرت با هر هدفی در قدم اول باید مدارک خود را برای ارائه به سفارت یا سازمان‌های خارجی ترجمه کنند. مثلا متقاضیان مهاجرت تحصیلی برای دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر باید مدارک هویتی و تحصیلی خود را برای دانشگاه ارسال کنند، پذیرش و بررسی این مدارک در دانشگاه تنها در صورتی انجام می‌شود که مدرک به صورت رسمی ترجمه شده باشد. بعد از انتخاب دارلترجمه مورد نظر خود از لیست دارالترجمه های همدان و مراجعه به آن‌ها، بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از خدمات زیر را دریافت کنید.

ترجمه مدارک تحصیلی

همان‌طور که گفته شد، مدارک تحصیلی برای مهاجرت تحصیلی مورد نیاز هستند، همچنین افرادی که قصد کار در کشوری دیگر براساس مدرک تحصیلی خود را دارند نیز باید مدارک کامل خود را به صورت ترجمه داشته باشند. مطابق اطلاعاتی که در لیست دارالترجمه‌های همدان وجود دارد، بیشتر دارالترجمه‌های این استان مدارک را به تمام زبان‌های خارجی مانند آلمانی، ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی و زبان‌های دیگر ترجمه می‌کنند. مدارک دانشگاهی نیز توسط وزارت علوم و مدارک پیش از دانشگاه باید توسط آموزش و پرورش دریافت و تایید شوند تا قابل ترجمه باشند.

ترجمه مدارک شغلی

در لیست دارالترجمه های همدان، ترجمه مدارک شغلی یکی دیگر از خدمات قابل ارائه به مشتریان است. این مدارک نیز برای متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند اهمیت زیادی دارد. مدارک شغلی مانند بیمه‌نامه، فیش حقوقی یا سوابق کاری برای استخدام در دیگر کشورها، گذراندن دوره‌های تخصصی مربوط به شغل و ضمانت بازگشت به کشور و اثبات تمکن مالی برای افرادی که قیم شخص دیگری هستند، مورد نیاز است و باید به صورت رسمی ترجمه شده باشد.

لیست دارالترجمه های همدان

ترجمه مدارک مالکیت

مدارک ملکی و به طور کل مالکیت یک وسیله، زمین و …، از دیگر مدارک لازم برای مهاجرت هستند. ارائه این مدارک ضروری نیست اما برای اثبات وابستگی به کشور و تمکن مالی در صورت نیاز از بعضی افراد درخواتست و دریافت می‌شوند. به علاوه متقاضیان مهاجرت به کشورهای اروپایی که مدارک ملکی خود را نیز به سفارت ارائه می‌کنند، شانس بالاتری برای دریافت ویزا دارند. مطابق اطلاعات موجود در خدمات مراکز لیست دارالترجمه های همدان، این مدارک نیز تنها در صورتی توسط سفارت قبول می‌شوند که دارای ترجمه رسمی بوده و تاییدیه‌های لازم را داشته باشند.

ترجمه اسناد هویتی و وکالت‌نامه

در اطلاعاتی که در لیست دارالترجمه های همدان وجود دارد، ترجمه مدارک هویتی و وکالت‌نامه‌های قانونی از مهم‌ترین مدارکی هستند که توسط تمام مراکز دارالترجمه برای متقاضیان انجام می‌شود. این دسته از مدارک مهم‌ترین مدرک در شناسایی افراد هستند بنابراین کوچک‌ترین اشتباهی در روند ترجمه آن‌ها، در صدور ویزا و مهاجرت اختلال ایجاد می‌کند.

لیست دارالترجمه های همدان

دریافت تاییدیه‌های دادگستری

در نهایت، آخرین خدمتی که در لیست خدمات دارالترجمه‌های همدان، جز خدمات مهم و اصلی این مراکز است و باعث تفاوت آن‌ها با دفاتر عادی ترجمه می‌شود، امکان دریافت تاییدیه‌های دادگستری و وزارت امور خارجه است. البته این تاییدیه‌ها در مدارک تحصیلی تنها در بعضی کشورها مورد نیاز هستند اما دریافت آن‌ها باید از سمت دارالترجمه انجام شود. بیشتر دارالترجمه‌ها خدمات ترجمه و دریافت تاییدیه‌های لازم را ظرف چند روز انجام می‌دهند.

امکان رتبه‌بندی در لیست دارالترجمه های همدان

خوشبختانه دارالترجمه‌های همدان از جمله بهترین دارالترجمه‌های ایران هستند و شما می‌توانید ترجمه رسمی مدارک خود را به یکی از این مراکز در شهر و استان همدان بسپارید. با این حال بدون شک تفاوت‌هایی نیز در میان این دارلترجمه‌ها وجود دارد. برای مثال تنوع خدمات یکی از مواردی است که می‌توانیم بر اساس آن، در لیست دارالترجمه های همدان نوعی رتبه‌بندی ایجاد کنیم. عامل دیگر کیفیت و میزان ارائه خدمات آنلاین از جمله امکان ارسال فایل آنلاین اسناد و دریافت خدمات مشاوره است.

رتبه موسسه ترجمه دانا در لیست دارالترجمه های همدان

موسسه دانا یکی از بزرگ‌ترین و برترین دارالترجمه‌های شهر و استان همدان است که تمامی خدمات ترجمه رسمی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آن‌چه باعث می‌شود ما بتوانیم این موسسه را در صدر لیست دارالترجمه های همدان قرار دهیم، تنوع خدمات این موسسه است. موسسه ترجمه دانا هم خدمات ترجمه عادی را مانند دفاتر ترجمه و هم خدمات ترجمه رسمی را مانند دارالترجمه‌ها ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید ترجمه انواع متون را به زبان‌های گوناگون مانند: انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، کره‌ای، ارمنی، پرتغالی، سوئدی، هلندی، چینی، روسی و فرانسوی به این موسسه بسپارسید و در کمترین زمان ممکن بهترین ترجمه ممکن را دریافت کنید. تمام خدمات گفته شده در مورد دارالترجمه‌های رسمی نیز توسط این موسسه ارائه می‌شود. دریافت تاییدیه‌ها و ترجمه مدارک توسط این موسسه در کوتاه‌ترین زمان و به تمام زبان‌ها انجام می‌شود. این موسسه در خیابان سعیدیه شهر همدان واقع شده است.

لیست دارالترجمه های همدان

ترجمه مدارک خود را به دارالترجمه رسمی سعیدیه بسپارید

در اموری مثل مهاجرت یا سایر اموری که با کشورهای خارجی مرتبط هستند، هرگونه اشتباه در ترجمه مدارکی که به سفارت ارسال می‌شوند باعث عقب افتادن روند مهاجرت و کاهش شانس صدور ویزا می‌شود، بنابراین نباید دقت در ترجمه مدارک را نادیده گرفت. یکی دیگر از مواردی که شما ممکن است به خدمات ترجمه رسمی نیاز پیدا کنید، ترجمه رسمی اسناد حقوقی، قراردادهای تجاری و اسناد اداری است. ترجمه رسمی این اسناد از جمله پیچیده‌ترین خدمات دارالترجمه‌های رسمی است که توسط موسسه ترجمه دانا ارائه می‌شود. بنابراین شما در تمامی موارد و نیازهای خود به ترجمه رسمی می‌توانید با خیال راحت این خدمات را با بهترین کیفیت، بالاترین دقت و در کمترین زمان از موسسه ترجمه دانا – دارالترجمه رسمی سعیدیه دریافت کنید.

آخرین مطالب وبلاگ

دکمه بازگشت به بالا