مقالات

دارالترجمه ترکی در همدان

بادگیری زبان ترکی

 

 

یادگیری زبان ترکی لذت بخش است. یادگیری زبان ترکی ساده است و قطعا مزایای زیادی خواهد داشت.

یادگیری یک زبان دید شما را نسبت به جهان گسترش می‌دهد و تغییری در نگرش شما نسبت به مردم جهان ایجاد می‌کند. آشنایی با یک زبان خارجی به شما کمک می‌کند فرهنگ‌های دیگر را درک کنید و بیشتر پذیرای تفاوت‌های بین مردمی و بین فرهنگی در جهان باشید.

 

یادگیری زبان ترکی برای افرادی که می‌خواهند در بازار ترکیه شروع به کار کنند کاملاً سودآور خواهد بود.

 

 

ترکی استانبولی زبان رسمی ساکنان ترکیه

 

 

ترکی استانبولی زبان رسمی ساکنان ترکیه و یکی از قدیمی ترین زبان های دنیاست. زبان ترکی استانبولی در اروپا و آسیا از جمله مناطق بالکان، جزایر دریای اژه، آناتولی، قبرس و خاورمیانه به­ عنوان زبان نوشتاری مورد استفاده قرار می­ گیرد.

 

ریشه زبان ترکی استانبولی

 

 

ریشه زبان ترکی استانبولی را می توان در ترکستان چین در آسیایی مرکزی جست و جو کرد. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن ها بود اصطلاحات بسیاری را پیدا می کرد و تغییر می یافت.

زبان ترکی، زبان رسمی کشور ترکیه است که دارای قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قابل توجهی در جهان است.

 

 

تاریخچه زبان ترکی استانبولی

 

 

تاریخ زبان ترکیه به سه دسته ترکی قدیمی، ترکی میانی و ترکی جدید تقسیم می شود.

در زمان امپراتوری عثمانی، زبان عربی و فارسی وارد زبان ترکی شدند. تقریباً ۸۸ درصد واژه های زبان ترکی ترکیبی از فارسی و عربی است.

 

 

 

کشور ترکیه از نظر جغرافیایی

 

 

کشور ترکیه بین اروپا و آسیا قرار دارد. ترکیه کشوری است که دنیای غرب را به خاورمیانه متصل می‌کند. از آن جا که دارای ویژگی‌های هر دو قسمت دنیا یعنی شرق و غرب است، به این دلیل کشور ترکیه از لحاظ جغرافیای سیاسی اهمیت بسیار بالایی در جهان دارد.

 

 

کسب دانش زبان ترکی

 

 

از سال ۱۹۹۵، کشور ترکیه و اتحادیه اروپا دارای اتحادیه گمرکی هستند. با افزایش اهمیت بین‌المللی کشور ترکیه، قطعاً فرصت‌هایی برای پیشرفت شغلی شما وجود خواهد داشت. بنابراین، کسب دانش زبان ترکی و تسلط به ترجمه ترکی می‌تواند فرصت‌های زیادی را پیش روی شما قرار دهد.

 

 

 

 

آیا یادگیری زبان ترکی آسان است؟

 

 

یادگیری زبان ترکی می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد اما دارای چندین ویژگی جالب و سرگرم کننده است. زبان ترکی یک زبان پیوندی است. زبان پیوندی زبانی است که در آن واژگان با چسباندن تک واژه‌ها به یکدیگر ایجاد شده‌اند. همچنین زبان ترکی، زبان فونتیک یا آوانگار است.

 

با همه این ها شاید از شنیدن اینکه یادگیری زبان ترکی دیگر کار دشواری نیست تعجب کنید. از آن جا که الفبای ترکی دارای حروف لاتین می‌باشند، سخنوران بومی انگلیسی به راحتی می‌توانند زبان ترکی را بخوانند. تسلط بر تلفظ زبان ترکی نیز آن چنان دشوار نیست. شما می‌توانید بدون نگرانی از صحیح بودن لهجه‌تان به طور روان صحبت کنید. اما دلیل اینکه یادگیری زبان ترکی امروزه آسان‌تر شده مردمانش هستند.

 

آموختن زبان ترکی به دلیل شباهت های واژگانی و دستوری برای فارسی زبانان، کار بسیار ساده ای می باشد.

 

 

آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه

 

 

فرهنگ ترکی بسیار منحصر به فرد است. ترکیه از طریق تاریخ غنی و مهیج خود دارای آداب و رسوم بسیاری است.  تنها راه درک واقعی آن ها، آشنایی با زبان ترکی و کسب دانش زبان ترکی و ترجمه ترکی است.

 

 

 

ارتباط با کشورهای ترک زبان

 

 

زبان ترکی، زبان رسمی کشور ترکیه است اما کشورهای بسیاری در جهان هستند که به این زبان صحبت می‌کنند. میلیون ها ترک زبان در آلمان، قبرس، ایران، جمهوری آذربایجان و یونان و سایر کشورهای جهان زندگی می‌کنند. در کل، حدود ۱۸۰ میلیون ترک زبان در سراسر جهان وجود دارد.

اگر ‌بتوانید به صورت روان به زبان ترکی صحبت کنید، می‌توانید با همه این افراد ارتباط برقرار کنید.

 

 

زبان ترکی آذربایجانی

 

 

با وجود ۱۸۰ میلیون ترک زبان در سرتاسر این کره خاکی مطمئناً فرصت‌هایی برای بهبود زندگی شما نیز وجود دارد. یادگیری زبان ترکی آسان‌ترین راه برای یادگیری سایر زبان‌های ترکی مانند ترکی آذربایجانی است.

یادگیری زبان ترکی فرصت‌ها و مزایای بهتری را برای مهاجران، سرمایه‌گذارن و شاغلین شرکت‌های بین‌المللی و مقیمان خارجی در کشور ترکیه فراهم می‌کند.

 

 

دلایل مهاجرت به ترکیه

 

 

رشد اقتصادی این کشور در دهه های اخیر بسیار چشم گیر بوده است. کشور ترکیه آینده روشنی از نظر اقتصادی دارد. اقتصاد در این کشور وضعیت بهتری دارد.

سوای اقتصاد خوب، هزینه های پایین زندگی، امکانات و رفاه بیشتر، مزایای شهروندی بیشتر و اختلاف کم قیمت لیر و ریال نسبت به ارزهای دیگر، از دلایل تقاضای بالای مهاجرت شهروندان به این کشور است.

 

 

 

یکی از دلایل اصلی جذب به زبان ترکی

 

 

ترکیه اشتراکات فرهنگی بسیاری با کشور ایران دارد و این دلیلی بر سازگاری راحتتر ایرانیان در این کشور است. یکی از دلایل اصلی جذب به سمت زبان ترکی استانبولی یادگیری راحت و شیرین این زبان نسبت به دیگر زبان ها است.

 

 

انتخاب دارالترجمه معتبر

 

 

پس از اقدام برای مهاجرت برای ترکیه، یکی از اصلی ترین موارد، ترجمه رسمی اسناد مدارک است. یکی از دغدغه های افراد مهاجر، انتخاب دارالترجمه خوب جهت ترجمه رسمی اسناد و مدارکشان است.

ترجمه رسمی حساسیت بالایی دارد و قطعا نیاز به یک دارالترجمه قوی است.

اگر به دنبال دارالترجمه ترکی در همدان هستید موسسه ترجمه دانا، بهترین انتخاب شماست.

دارالترجمه ترکی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا سال ها در این زمینه فعالیت دارد. شما می توانید با خیال راحت ترجمه اسناد خود را به موسسه ترجمه دانا بسپارید.

 

 

کشور ترکیه از نظر مسائل سیاسی

 

 

اگر دانشجوی رشته تاریخ، باستان‌شناسی یا مردم‌شناسی هستید، دانستن زبان ترکی برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. کسب دانش زبان ترکی مهد تمدن بشری در آناتولی را برای شما آشکار خواهد ساخت.

شما خواهید توانست ویرانه‌هایی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های انسان در جهان را در کشور ترکیه پیدا کنید.

بایگانی‌های تاریخی در ترکیه دارای مقدار زیادی اطلاعات و اسناد تاریخی هستند که شما را متحیر خواهند ساخت.

با کسب دانش زبان ترکی در صورت علاقه‌مندی به مسائل سیاسی می‌توانید به یک کارشناس سیاسی تبدیل شوید.

 

 

درک فضای سیاسی کشور

 

 

در آخرین انتخابات ترکیه، بسیاری از کانال‌های خبری عربی تنها تعداد معدودی از تحلیل‌گران مسائل ترکیه را برای گفتگو در زمینه مسائل سیاسی ترکیه دعوت کردند.

 

دو نفر از این تحلیل‌گران به صراحت اقرار کردند که تخصص خود را مدیون زبان ترکی هستند. آن ها توضیح دادند که اطلاعات بسیار کمی از مسائل و دنیای سیاسی ترکیه به انگلیسی یا عربی یا سایر زبان‌ها منتشر می‌شود.

اگر به زبان ترکی تسلط داشته باشید، به تمام مطالب منتشر شده در زمینه مسائل سیاسی و اقتصادی ترکیه دسترسی کامل دارید و می‌توانید فضای سیاسی کشور ترکیه را بهتر از کسانی که فقط به منابع انگلیسی دسترسی دارند، درک کنید.

 

 

رشد اقتصادی ترکیه

 

 

زبان ترکی به بخشی از الزامات برای بدست آوردن برخی از موقعیت‌های دانشگاهی در اروپا و ایالات متحده تبدیل شده است.

رشد اقتصادی ترکیه دلیل دیگری است که شما را به یادگیری زبان علاقه‌مند می‌کند. در حال حاضر، تولید ناخالص داخلی GDP ترکیه در رتبه شانزدهم در جهان قرار دارد.

اکنون زمان مناسبی برای کسب دانش زبان ترکی است. نیازی نیست که تا تبدیل شدن به یک قطب اقتصادی قدرتمند صبر کنید همین الان شروع کنید.

 

 

ترجمه ترکی در موسسه ترجمه دانا

 

 

دارالترجمه ترکی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا ،بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه ترجمه رسمی ترکی فعالیت دارد.

دقیق‌ترین ترجمه ترکی را با تیم ترجمه قابل اعتماد و متخصص موسسه ترجمه دانا تجربه کنید. مشتریان عزیز می‌توانند با خیالی آسوده ترجمه ترکی خود را به موسسه ترجمه دانا بسپارند.

 

ترجمه تخصصی دقت بسیار می‌طلبد و اشتباهات کوچک ترجمه‌ای می‌تواند مشکلات بزرگی به وجود آورد. در موسسه ترجمه دانا، تیم متخصص ما سعی بر این دارد که صحیح‌ترین ترجمه ترکی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

دارالترجمه ترکی در همدان، متشکل از مترجمان رسمی قوه قضاییه می‌تواند ترجمه ترکی را در مواردی از قبیل ترجمه رسمی اسناد و مدارک حقوقی و تجاری، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی، ترجمه رسمی احوال شخصیه، ترجمه رسمی پروانه‌ها و فیش‌های حقوقی، ترجمه رسمی اسناد اتباع خارجی و غیره را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

 

 

ما اهمیت ترجمه شما را درک می کنیم. رضایت مشتریان اعتبار ماست.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا