مقالات

دارالترجمه ایتالیایی در همدان

تاریخچه زبان ایتالیایی

 

 

تاریخچه زبان ایتالیایی به قرون وسطی بر می گردد. در سال ۱۸۶۱ میلادی و بعد از این که کشور ایتالیا با متحد شدن بخش‌ها و استان‌های کوچک شکل گرفت. زبان ایتالیایی به عنوان زبان رسمی این کشور پذیرفته شد.

 

 

 

زبان رسمی ایتالیا

 

 

تالیایی زبان رسمی ایتالیا، سان مارینو، سوئیس و شهر واتیکان است. به‌علاوه زبان رسمی برخی از قسمت‌های کرواسی و اسلوونی نیز است.

زبان ایتالیایی طی فرآیندی طولانی و تدریجی توسعه یافته است. تا این لحظه، زبان لاتین به عنوان “مادر صریح” یا زبان مشترک در سراسر امپراطوری گسترش یافته بود. پس از سقوط امپراطوری، اشکال بومی و محلی زبان نقش مهمی در جامعه و زندگی روزمره مردم داشت.

 

با این حال ، برای چندین قرن و به ویژه در قرون وسطی، زبان لاتین زبان فرهنگی غالب بود که در سراسر دانشگاه های اروپا و در تمام اقدامات و اقدامات رسمی کلیسا استفاده می شد.

 

 

 

ایتالیا پس از جنگ جهانی دوم

 

 

ایتالیا پس از جنگ جهانی دوم که به طور عمده از صادرات کالا ساخته شده و یکی از ده اقتصاد برتر جهان است، هفتمین کشور قدرتمند از نظر اقتصادی در جهان و یکی از اعضای بنیان گذار اتحادیه اروپا است. ایتالیا کشوری است که در بسیاری از زمینه های مهم مانند بازسازی هنر، آموزش، تجارت، موسیقی، مد، سینما، خودرو و تحقیقات برتر شناخته شده است.

 

 

اهمیت زبان ایتالیایی

 

 

زبان ایتالیایی زبان اصلی سازمان امنیت و همکاری در اروپا بوده و یکی از زبان هایی است که در شورای اروپا کارایی فراوانی دارد. از این رو یادگیری این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است.

ایتالیا یکی از بزرگترین مکان ها برای گردشگری است. چهارمین کشور درآمدزا و پنجمین کشور پربازدید در جهان است. دلایل زیادی برای سفر به ایتالیا و یادگیری زبان ایتالیا همچون تاریخ، مد، هنر و فرهنگ آن وجود دارد.

 

 

جاذبه های بازدید ایتالیا

 

 

بزرگترین جاذبه های بازدید برای بیشتر مردم در شهر رم، کولوسئوم و موزه های واتیکان است. سالانه میلیون ها نفر برای نمایش های مد به میلان می آیند. از دیگر مکان های معروف ایتالیا می توان به بولونیا، فلورانس، جنوا، ناپل، پیزا، تورین و ونیز اشاره کرد.

مکان هایی مانند برج پیزا و واتیکان نیز از جاذبه های مهم گردشگری هستند.

 

 

مزیت بزرگ در دنیای تجارت بین المللی

 

 

فراتر از صنعت گردشگری، که یکی از منابع اصلی درآمد ایتالیا است، موارد دیگری برای ارائه وجود دارد. این خود دلیل مهمی برای چرایی دانستن و چگونگی برقراری ارتباط به زبان ایتالیایی است.

درک دستور زبان ایتالیایی، ترکیب صحیح افعال ایتالیایی و صحبت به زبان روان به همان اندازه که بومیان از آن استفاده می کنند نکته مهمی است. در مبادلات بین المللی و همچنین تجارت دیجیتال، ایتالیایی یکی از زبانهای رسمی اتحادیه اروپا است. این مزیت بزرگ در دنیای تجارت بین المللی است.

 

 

 

فرهنگ ایتالیایی

 

 

به هرکجا که نگاه کنید فرهنگ ایتالیا وجود دارد. حتی ممکن است هنگام خواندن یک کتاب یا پوشیدن لباس توسط یک طراح ایتالیایی و یا خوردن یک غذای ایتالیایی به این موضوع برخورد کرده باشید.

وقتی صحبت از غذا و مد می شود، نمی توان اهمیت فرهنگ و زبان ایتالیایی را پشت سر گذاشت. بدون شک برخی از افراد غذاهای ایتالیایی را بهترین غذاهای دنیا می دانند.

 

 

ایتالیا پایتخت مد جهان

 

 

ایتالیا از اوایل قرن یازدهم و شانزدهم میلادی روند اصلی مد اروپا را به خود اختصاص داده است، بنابراین جای تعجب نیست که ایتالیا امروز پایتخت مد جهان را برگزار می کند. میلان نمایش های مد را در طول سال برگزار می کند. بسیاری از طراحان برتر مانند گوچی ، آرمانی در ایتالیا زندگی می کنند.

 

 

ایتالیا مظهر معماری و هنر در جهان

 

 

بسیاری از بازدید کنندگان از ایتالیا برای دیدن برخی از معماری های برجسته ایتالیا به آن جا می روند. معماران ایتالیایی در توسعه برخی از شناخته شده ترین سبک های باستانی جهان مانند باروک، نئوکلاسیک، رنسانس و رومی نقش مهمی داشتند.

 

در بسیاری از کشورها به زبان ایتالیایی صحبت می شود. زبان ایتالیایی یکی از مهمترین زبان های جهان است. پیوندهای زبان ایتالیا با زبان لاتین آن را به یک پیوند مهم با بسیاری از زبان های دیگر لاتین مانند فرانسه تبدیل می کند. حتی انگلیسی بسیاری از واژگان خود را از لاتین گرفته است. اگرچه اعتراف می کند که از زبان های آلمانی، سلتیکی و حتی هندی و عربی نیز قرض گرفته است.

 

 

 

سوئیس دومین تعداد ایتالیایی زبان

 

 

امروزه بیش از ۶۸ میلیون نفر به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیشتر آن ها در مرزهای خود ایتالیا زندگی می کنند. سوئیس کشوری است که دومین تعداد ایتالیایی زبان بومی را دارد.

کسب یک زبان خارجی مانند ایتالیایی همیشه ایده خوبی است، زیرا دنیایی از فرصت ها را در سطح شخصی و همچنین حرفه ای ایجاد می کند. لحن آهنگین، لهجه جذاب و حرکات گریز ناپذیر دست، چیزی است که زبان ایتالیایی را بسیار جذاب کرده است.

 

 

 

یادگیری زبان ایتالیایی

 

 

 

 

استفاده از گویش ها در ایتالیا، در مقایسه با سایر مناطق اروپا وضعیت منحصر به فردی را نشان می دهد. حتی امروزه در بسیاری از مناطق مختلف ایتالیا از گویش ها به عنوان روشی غیررسمی برای برقراری ارتباط در محیط های مختلف اجتماعی و در خانواده ها استفاده می شود.

 

ایتالیا خود به یک آهنربا مهم برای مهاجران از تمام قاره ها تبدیل شده است. بسیاری از آن ها تجربه ایتالیایی خود را به کشورهای خود باز می گردانند. شما نیز می توانید بخشی از این جامعه رو به رشد بین المللی ایتالیایی زبان شوید. در این راستا اولین قدم یادگیری زبان ایتالیا است.

 

 

 

دانشگاه‌های ایتالیا هرساله میزبان سیلی از دانشجویان

 

 

دانشگاه‌های ایتالیا هرساله میزبان سیلی از دانشجویان است. دلیل این امر، آموزش با استاندارد‌های اتحادیه اروپا، فرصت زندگی در فضایی غنی از فرهنگ و تاریخ و از همه مهم‌تر، آموزش ارزان است.

 

تحصیل در ایتالیا بسیار ارزان‌تر از تحصیل در سایر کشور‌های اتحادیه اروپاست. جهت تحصیل، سفر و کار در ایتالیا یادگیری و ترجمه زبان ایتالیایی ضروری است.

 

 

 

 تجارت، مهاجرت و تحصیل در ایتالیا

 

 

بسیاری از افراد در این روزها به دنبال ساختن آینده‌ای روشن با مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کشورهای اروپایی هستند. در این بین، مهاجرت به ایتالیا برای کار یا تحصیل یک مورد از گزینه‌های پرطرفدار متقاضیان مهاجرت و زندگی در اروپا است.

 

به دلیل تقاضای بیشتر برای زبان ایتالیایی، بسیاری از دولت ها و آژانس های جهان خدماتی جهت یادگیری زبان ایتالیایی ارائه می دهند. گذراندن مدتی برای زندگی و کار در ایتالیا یک تجربه یادگیری است که در مهارت زبان شما معجزه می کند.

 

ایتالیای مدرن از بازدیدکنندگانی که امیدوارند مهارت های حرفه ای خود را توسعه داده و افق دید خود را گسترش دهند استقبال گرمی می کند.

جهت مهاجرت، اولین گام ترجمه اسناد و مدارک است. دارالترجمه ایتالیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، با بیش از ۱۰ سال سابقه، در کمترین زمان و طبق تعرفه مصوب دادگستری، اسناد شما را به زبان ایتالیایی ترجمه می کند.

 

 

 

ترجمه ایتالیایی در موسسه ترجمه دانا

 

 

برای دریافت ویزا کشور ایتالیا می بایست مدارک مورد درخواستی سفارت، به زبان ایتالیایی ترجمه شوند. دارالترجمه ایتالیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا با همکاری مترجمان با سابقه و معتبر از سراسر ایران ترجمه اسناد و مدارک شما را با کیفیت بالا به زبان ایتالیایی ترجمه کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل می دهد.

 

تیم متخصص ما در دارالترجمه ایتالیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا با تیم متشکل از مترجمان زبان ایتالیایی از سراسر ایران، برای شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی، موسسات اعزام به خارج، شرکت‌های مالی و تجاری، شرکت‌های اینترنت و آی تی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی، پزشکان و شرکت‌های دارویی، شرکت‎‌های دارای تجارت بین‌الملل، بهترین و سریع‌ترین خدمات ترجمه‌ ایتالیایی را برای شما فراهم می کند.

 

اگر به دنبال دارالترجمه ایتالیایی در همدان هستید موسسه ترجمه دانا بهترین انتخاب شماست.

فرصت ها را از دست ندهید. همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا