مقالات

دارالترجمه اسپانیایی در همدان

زبان اسپانیایی

 

 

زبان اسپانیایی از دسته زبان های رومی است و جزو شاخه هند و اروپایی محسوب می شود که دارای تاریخچه و غنایی طولانی است.

ریشه آن متعلق به دوران قبل از میلاد مسیح در شبه جزیره ای به نام ایبری در روم غربی است.

 

زبان اسپانیایی کنونی شکل تکامل یافته ای از زبان رایج شبه جزیره ایبری است. بر اثر تعامل گسترده آن ها، کم کم زبان شان پراکنده شد و به وسعت قابل توجهی رسید. در این مسیر دستخوش تغییرات و تکامل شد.

 

زبان اسپانیایی یکی از پرمخاطب ترین  زبان های جهان

 

 

 

زبان اسپانیایی به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین زبان های جهان مورد توجه افراد بسیاری است.

مصادف با گسترش ارتباطات جمعی، لزوم شناخت فرهنگ و زبان سایر کشورها بدیهی به نظر می رسد. با رشد روز افزون رسانه ها و گسترش روابط مجازی، فاصله بین افراد بسیار کم شده است. امروزه به راحتی می توان با هر کسی در هر نقطه جغرافیایی ارتباط برقرار کرد.

 

نقش پررنگ و شاخص برخی کشورها دیگران را بر آن می دارد تا ابتدا بخواهند زبان و فرهنگ آن جا را بیاموزند.

 

 

 

 

ساختار زبان اسپانیایی

 

 

ساختار زبان اسپانیایی بسیار شبیه و نزدیک به زبان های فرانسه و ایتالیایی است. زبان اسپانیایی اشتراکات زیادی با زبان های دیگر مثل انگلیسی دارد.

از جهت تاثیر پذیری حتی از زبان عربی هم بی نصیب نمانده است. حدود چهار هزار کلمه اسپانیایی با ریشه عربی را می توان در این زبان یافت.

 

 

زبان اسپانیایی از پرگویش ترین زبان های دنیا

 

 

زبان اسپانیایی از پرگویش ترین زبان های دنیاست و زبان رسمی بیش از بیست و یک کشور است که جمعیتی در حدود چهارصد میلیون نفر را در برمی گیرد. همچنین حدود صد میلیون نفر در جهان از این زبان به عنوان زبان دوم استفاده می کنند.

 

کشورهایی مثل آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، اسپانیا، ونزوئلا و تعدادی دیگر زبان اصلیشان اسپانیایی است.

 

 

زبان اسپانیا، دومین زبان پرکاربرد ایالت متحده

 

 

 

 

مکزیک به عنوان شاخص ترین کشور در تعداد گویشگران زبان اسپانیایی می باشد. همچنین حدود بیست درصد از مردم امریکا به زبان اسپانیایی صحبت می کنند که دومین زبان پرکاربرد ایالت متحده محسوب می شود.

 

 

ترجمه اسپانیایی

 

 

 

از آن جایی که زبان اسپانیایی جزو زبان های شاخص دنیاست.  به دلیل ارتباط گسترده کشور ما با کشورهای مذکور لازم است قبل از هر نوع ارتباطی با زبان آن ها آشنا شویم. برای داشتن مراودات تجاری، سیاسی، فرهنگی و دیپلماتیک باید ابتدا یک ترجمه دقیق و تخصصی تهیه کنیم.

 

 

زبان اسپانیایی از جهت ساختاری شبیه زبان انگلیسی

 

 

 

 

زبان اسپانیایی از جهت ساختاری شبیه زبان انگلیسی است. همچنین کلمات دارای جنسیت هستند. در ترجمه متون اسپانیایی می بایست به تمام نکات دستوری جمله توجه نمود تا یک ترجمه دقیق به دست آوریم. در بخش هایی نیز مترجم باید اطلاعاتی تخصصی از متن مورد نظر داشته باشد تا بتواند بهترین معادل را برای جمله انتخاب کند.

 

در مورد ترجمه فارسی به اسپانیایی نیز لازم است با شناخت کامل زبان اسپانیایی و مبتنی بر اصول و قواعد دستوری، برگرداندن ترجمه صورت بگیرد.

 

 

توجه به زبان اسپانیایی در ایران

 

 

زبان اسپانیایی در کشور ما مورد توجه و استفاده اقشار مختلفی قرار می گیرد. از جمله دانشجویان، هنرمندان، فعالان اقتصادی، گردشگران، دیپلمات ها و سایرین.

مترجمین زبان اسپانیایی نسبت به زبان انگلیسی کمتر است. اگر به دنبال یک دارالترجمه اسپانیایی در همدان هستید موسسه ترجمه دانا را انتخاب نمایید.

 

دارالترجمه اسپانیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در ترجمه رسمی به زبان اسپانیایی، آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان می باشد. مترجمین ما با تکیه بر تجربه و استناد به فنون نوین ترجمه در این راستا برآنند تا یک ترجمه دقیق و تخصصی به شما تحویل دهند.

 

 

ترجمه اسپانیایی در موسسه ترجمه دانا

 

 

 

برای مهاجرت به اسپانیا، برای ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی باید اقدام کرد. در ترجمه متون اسپانیایی، مترجم باید تسلط کامل بر این زبان را داشته باشد.

دارالترجمه اسپانیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، با کیفیت تضمینی و مناسب ترین قیمت ترجمه، یکی از بهترین و قوی ترین دارالترجمه‌های اسپانیایی کشور است. 

 

 

شما مشتریان عزیز می‌توانید ترجمه‌ اسپانیایی خود را در همدان و سایر نقاط ایران به موسسه ترجمه دانا بسپارید.

دارالترجمه اسپانیایی در همدان با نام موسسه ترجمه دانا، ضمن آشنایی با قواعد ترجمه رسمی و در اختیار داشتن مترجمان رسمی، به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بتوانید یک ترجمه رسمی و معتبر دریافت کنید.

 

با کلیک بر روی لینک موسسه ترجمه دانا، وارد سایت شوید و به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید و از خدمات موسسه ترجمه دانا بهره مند شوید.

هدف ما جلب رضایت شماست.

 

منتظر شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا